agen bola online agen poker online
Kamu Bukan Sendiri - Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017

Kamu Bukan Sendiri

Fast Download
Kamu Bukan Sendiri - Hallo sahabat Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kamu Bukan Sendiri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel atasi tekanan hidup, Artikel catatan, Artikel down, Artikel jatuh, Artikel jauhi stress, Artikel kawan, Artikel kuat, Artikel muhasabah, Artikel perkongsian, Artikel sahabat, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kamu Bukan Sendiri
link : Kamu Bukan Sendiri

Baca juga


Kamu Bukan Sendiri

Fast Download



Apabila melihat orang terdekat kita jatuh, dengan segera kita ingin membalut lukanya. Biar segera sembuh. Jika dia sedih, tidak mengapa jika kita menjadi badutnya. Jika dia resah, kita ingin segera menjadi penenangnya. Biar dia tidak lagi risau. Jika dia kehilangan sesuatu, kita mahu sahaja menggantikan atau paling tidak mengisi kekosongan tersebut.

Bukan mahu menjadi hero, cuma apabila dia sakit, kita seolah merasa sama. Tapi kita hanya manusia biasa, yang hanya mampu untuk berdoa dan membantu satu dua perkara. Mungkin untuk membuat dia senyum pun kita masih tercari-cari cara.

Kita cuma mahu dia tahu dalam dunia ini, dia hidup bukan seorang.
Ini bukan tentang awak awak, saya-saya. Tapi ini tentang sama-sama.

Kuat selalu! Moga yang baik-baik untuk kita semua, insya-Allah.

“Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah orang-orang yang paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yang beriman.” - [3:139]

*Percayalah, awak masih ramai lagi yang sayang dan ada perkara lebih baik yang akan datang! Have faith! :)



*Sumber: gambar


Fast Download


Demikianlah Artikel Kamu Bukan Sendiri

Sekianlah artikel Kamu Bukan Sendiri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kamu Bukan Sendiri dengan alamat link http://cheatterbaru2.blogspot.com/2016/05/kamu-bukan-sendiri.html