agen bola online agen poker online
Kakitangan Projek Perisian - Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017

Kakitangan Projek Perisian

Fast Download
Kakitangan Projek Perisian - Hallo sahabat Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kakitangan Projek Perisian, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel academic, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kakitangan Projek Perisian
link : Kakitangan Projek Perisian

Baca juga


Kakitangan Projek Perisian

Fast Download
Kakitangan Projek Perisian

Pengurus Projek , Pengurus Program , Pengeluar
*Project Manage , Program Manager , Producers.

Memandu projek dari awal hingga akhir . Mereka biasanya bertanggungjawab untuk menulis spec produk ,menguruskan jadual dan membuat keputusan kritkal dan melakukan keseimbangan.

Arkitek atau Jurutera Sistem 
*Architect or Sistem Engineers

Adalah pakar teknikal dalam pasukan . Mereka biasanya sangat berpengalaman  dan oleh kerana itu mereka layak untuk mereka-bentuk kesuluruhan senibina sistem atau perisian. Mereka berkerja sangat rapat dengna pengaturcara(programmers)

Pengaturcara, Pembina atau Pengekod
*Programmers , Developer , Coders

Orang yang menulis perisian atau program , memperbaiki bugs yang dijumpai . Mereka berkerja rapat dengan arkitek dan pengurus projek untuk membina perisian dan mereka berkerja rapat dengan projek manager dan penguji(tester) untuk memperbaiki bugs.

Penguji atau Penjamin Kualiti(QA)
*Tester or Quality Assurance(QA)

Bertanggungjawab untuk mencari dan melaporkan masalah dalam produk perisian. Merka berkerjasama dengan semua ahli pasukan kerana mereka membangun dan menjalankan ujian mereka, dan mekaporkan masalah yang mereka temui.

Pengurus Konfigurasi
*Configuration Manager or Builder

Mengendalikan proses mengumpul semua perisian yang ditulis oleh pengatrucara dan semua dokumentasi yang  telah ditulis oleh semua dan menjadikan semua kedalam satu pakej .



Fast Download


Demikianlah Artikel Kakitangan Projek Perisian

Sekianlah artikel Kakitangan Projek Perisian kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kakitangan Projek Perisian dengan alamat link https://cheatterbaru2.blogspot.com/2015/02/kakitangan-projek-perisian.html