agen bola online agen poker online
Specific Requirement Focus - Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017

Specific Requirement Focus

Fast Download
Specific Requirement Focus - Hallo sahabat Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Specific Requirement Focus, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel academic, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Specific Requirement Focus
link : Specific Requirement Focus

Baca juga


Specific Requirement Focus

Fast Download
Fokus berdasarkan:

1. Mod Operasi - Keperluan dari segi apa yang sistem itu perlu lakukan dan jangka akan lakukan pada mod operasi yang berlainan.

Contoh Mod: Training Mode, Normal Mode, Emergency Mode.

* Biasanya untuk Sistem Kawalan.

2. Tahap Akses Pengguna: Keperluan Dari segi apa sistem itu perlu perlihatkan untuk pengguna yang berlainan.

Contoh: Ada sebahagian user yang hanya boleh baca(Read) dan tulis(Write) , dan ada yang tidak.

* Biasanya untuk Sistem Informasi.

3. Fungsi Dan Objek:  Keperluan dari segi penerangan untuk  objek sistem , fungsi dan interaksi di antara objek dan juga penyimpanan data yang berterusan. Setiap objek mempunyai set attribut dan operasi yang dilakukan.

Contoh: Ada diantara operasi yang melaksanakan sesuatu apabila digunakan. dan ada yang melaksanakan servis seperti proses event-listener

*Biasa untuk Sistem Transaksi dan Informasi.

4. Ciri Dominan: Keperluan yang boleh menjadi banyak.

Event Based System- Meliputi keadaan sistem , keadaan transisi , event stimuli dan event respons.

Concurrent Based System : Meliputi proses yang berbesza , task thread , dan interaksi yang dijalankan secara paralel didalam satu masa.

Distributed Based System: Meliputi perbezaan komunikasi di antara objek dan protokol yang dijalankan pada mesin dan sistem operasi yang berbeza.

Centralized Systems: Meliputi perbezaan pengguna yang berjalan pada platform yang berbeza yang mengakses pusat applikasi.
Fast Download


Demikianlah Artikel Specific Requirement Focus

Sekianlah artikel Specific Requirement Focus kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Specific Requirement Focus dengan alamat link https://cheatterbaru2.blogspot.com/2015/02/specific-requirement-focus.html