agen bola online agen poker online
Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara) - Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017

Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara)

Fast Download
Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara) - Hallo sahabat Cheater251 | Free Download Cheat LostSaga, PointBlank, First Blood 2017, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bengkel Penulisan, Artikel bengkel penulisan fantasi thriller, Artikel Cerpen, Artikel fantasi thriller, Artikel Liana Omar, Artikel menulis, Artikel penulis, Artikel Penulisan, Artikel sastera, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara)
link : Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara)

Baca juga


Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara)

Fast Download
Pasti di luar sana ramai berminat untuk menulis, tapi tidak tahu bagaimana mahu bermula dan cara. Dan apa pula tips untuk menulis dalam genre fantasi thriller? Jadi inilah peluangnya, untuk sama-sama terlibat dalam bengkel ini (sijil dan makanan disediakan) dengan bayaran yuran yang berpatutan (boleh rujuk poster di bawah).

Bengkel Penulisan Fantasi Thriller
bersama Nor Liana Omar (Mantan Editor DBP).

Jika anda berminat menulis atau membaca genre ini (lain sekalipun) bolehlah menyertai bengkel ini.

Merujuk acara itu di: Facebook Nooradelia

Sabtu 24 September 2016

Bertempat di:
Babylon Homestay, Sungai Petani, Kedah



*Rujuk gambar poster sebagai rujukan dan cara mendaftar. Apa lagi, jom!

Untuk pengalaman bengkel sebelum ini, boleh baca di blog: Diyanah Rahmat

Terima kasih, selamat berbengkel dan menimba ilmu, semua.



-- Liana Omar boleh dihubungi melalui: 



Fast Download


Demikianlah Artikel Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara)

Sekianlah artikel Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bengkel Penulisan Fantasi Thriller 2016 (Utara) dengan alamat link https://cheatterbaru2.blogspot.com/2016/07/bengkel-penulisan-fantasi-thriller-2016.html